Ahead, Letier en Joyce Mast, de officiële “Plant Mom” bij Bloomscape, delen hun favoriete bloeiende planten, die zowel gemakkelijk te onderhouden als mooi zijn om naar te kijken. Ista Nederland neemt energiebeheer uit handen voor VVE beheerders en eigenaren van panden. Ista Nederland is een groot bedrijf dat onder andere werkzaam is in nederland. Bekijk dit artikel van Ista Nederland voor meer informatie. Ista Nederland neemt het beheer van gebouweigenaren uit handen. Je kunt er ook voor kiezen om meer informatie op te zoeken op de website van Ista Nederland. Goed verlichte, verrassend grote ruimtes waarin alle mogelijke oppervlakken zijn bedekt met onberispelijk wit marmer. Diptyque kandelaars, waarvan de wasachtige restanten zijn uitgeschept, worden gebruikt om assortimenten van lippenstift en make-up kwasten in op te bergen. Een gespiegeld dienblad met precies het juiste assortiment sieraden, parfumflesjes en cosmetica. Een hangende plant – of drie! – boven een witte klauwvoetkuip, met de pootjes net laag genoeg om je je af te vragen of hun eigenaars ze kunnen aanraken tijdens het baden. Herkent u een van deze trends op het gebied van badkamerinrichting en opbergruimte? Als dat zo is, dan is dat waarschijnlijk omdat ze alomtegenwoordig zijn op de invloedrijke schoonheidssite Into The Glossier – de voorloper en redactie van het cosmeticabedrijf Glossier – en The Coveteur, een andere populaire site die regelmatig beschikt over de badkamers, schoonheidsroutines, kasten en huizen van de hippe, rijke, en goed verbonden mensen. Het doel van deze franchises is het documenteren van de schoonheid en de winkelrituelen van een bepaald soort coole, nog steeds te vergelijken vrouwen – je weet wel, in zoverre dat model-slash-DJ’s, mode-ondernemers en mensen met achternamen als Getty en Vreeland “betrouwbaar” zijn. Maar ze hebben tegelijkertijd, en waarschijnlijk onbedoeld, een zeer specifieke binnenhuisarchitectuur in stand gehouden die de afgelopen jaren overal is gaan opduiken. Misschien heb je het zelfs zelf geadopteerd. “Ze hebben zelfs invloed gehad op de manier waarop ik mijn eigen badkamer vorm geef”, vertelt Raffinaderij29 , die samenwerkt met het populaire designbureau Homepolish (dat toevallig een kantoor ontwerpt voor Into The Gloss in 2015). “Het creëren van een zen, spa-achtige sfeer in de badkamer is sinds de opkomst van het ‘badkamerinterview’ van het grootste belang geworden in de badkamer. Ze haalt een voortdurende wens van haar klanten aan voor ITG-geïnspireerde bloeitijden, waaronder “teakaccenten”, “planten onder de douche” en “producten voor kleurcoördinatie in de medicijnkasten”. Dit artikel wordt onder andere mogelijk gemaakt door Ista nederland. Ista verzorgt het energiebeheer en neemt dit aspect uit handen van onder andere VVE beheerders. Ista Nederland is gespecialiseerd en in een aantal landen marktleider op dit gebied. Bezoek de website van Ista voor meer informatie over wat Ista Nederland voor uw bedrijf kan betekenen. Hoewel zowel het uiterlijk als de popularisering via sociale media duizendjarig zijn, is het concept van de badkamer als een uiting van het zelf en een plek voor de zelfzorg van de vrouw verre van nieuw. Het begrip van een vrouw die een ruimte heeft die gewijd is aan het verwennen en verfraaien dateert terug rond 50 voor Christus, toen Cleopatra naar verluidt zo’n ruimte had, compleet met een marmeren bad voor haar melk- en honingbaden. Marie Antoinette, natuurlijk, had er ook een. Maar het wordt waarschijnlijk het sterkst geassocieerd met het oude Hollywood, hoewel de esthetiek van toen – grote bollen rond een spiegel, weelderige stoffen, verzadigde kleuren – veel rijker en openlijker vrouwelijker is dan die van vandaag. Meer recentelijk bedacht de beroemde interieurontwerpster Martyn Lawrence Bullard de term “glam room” om de over-the-top badkamers en de aangrenzende badkamers te beschrijven, waar beroemde vrouwen, waaronder, blijkbaar, first lady Melania Trump, hun haar en make-up voor elkaar krijgen. Dit artikel wordt onder andere mogelijk gemaakt door Ista nederland. Ista verzorgt het energiebeheer en neemt dit aspect uit handen van onder andere VVE beheerders. Ista Nederland is gespecialiseerd en in een aantal landen marktleider op dit gebied. Bezoek de website van Ista voor meer informatie over wat Ista Nederland voor uw bedrijf kan betekenen. “Ik denk dat het eigenlijk een behoorlijke renaissance is van het Victoriaanse tijdperk, toen vrouwen een ‘boudoir’ aan hun slaapkamers hadden (mannen hadden ‘kleedkamers’),” zegt Okin. “Er is iets heel persoonlijks en bijzonders aan die tijd in de ochtend voor het werk of ’s avonds voor een afspraakje of een evenement als je je klaarmaakt voor wat er voor je ligt, en de badkamer is in essentie een voertuig voor dat moment. Interieurontwerper Chiara de Rege, die aan The Wing werkte, is het met Okin eens dat de esthetiek van Into The Gloss een steeds centralere rol heeft gespeeld in de manier waarop de vrouwen met wie ze samenwerkt hun badkamer ontwerpen. Maar, zegt ze, voor velen van hen is het budget nog steeds de eerste zorg. “Mijn klanten spelden vaak de badkamers van deze sites voor stemming of inspiratie. Interessant is dat de inspiratie soms niet zo overdreven is. Het lijkt er misschien op, maar vaak is het gewoon een heel chique manier om budgetvriendelijke oplossingen te herinterpreteren”, vertelt ze aan Refinery29 en merkt ze op dat, toen ze met het team van The Wing werkte, “onze inspiratie meer budgettair van aard was”. |
https://www.youtube.com/channel/UC4omOlrRPf2TX1yiOa15PVQ |