De handige service van de Klantenservicetelefoon

Het telefoonnummer van KPN voor particulieren met dringende vragen is: 0800-0402. Bel je vanuit het buitenland gebruik dan +31 612001200. Als er veel wachtenden voor je zijn, kun je ook overwegen via de website van KPN live te chatten met een van de medewerkers. Wat betreft de digitale televisiediensten van KPN worden veel vragen gesteld over het installeren van zenderpakketten. Hier een stapsgewijze manier om jouw pakket actief te maken: -ga naar MijnKPN, log in met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord en klik dan op producten; -klik vervolgens op de optie thuis; -kies daarna voor de mogelijkheid om extra opties te wijzigen of toe te voegen; -ga naar televisie; -bekijk de lijst, kies jouw zenderpakket en maak de keuze tussen verwijderen of toevoegen; -rond af door op het blauwe knopje te klikken.  Kom je er niet uit, ook niet na telefonisch overleg met een van de toppers van de KPN-klantenservice? Het is altijd mogelijk dat er een monteur bij je langs komt. Uiteindelijk komt het echt in orde!

Hulp bij vragen

De Ziggo helpdesk krijgt dagelijks veel vragen over de meest uiteenlopende zaken. Hier wat voorbeelden als het om betalen gaat: -Hoe lang duurt het voor de betaling die ik net gedaan heb bij jullie verwerkt is? -Er staat ineens een ander bedrag op de factuur, hoe komt dat? -Ik heb deze week een nieuwe bankrekening geopend, waar en hoe geef ik dit nieuwe nummer door?  Veel van dit soort vragen worden op ziggo.nl beantwoord. Zit jou vraag er niet tussen, dan kun je bellen met de Ziggo Klantenservice. Ziggo-klanten kunnen het nummer 1200 gebruiken. Zit je (nog) bij een andere provider? Bel dan met 0900-1884. Je kunt iedere dag van de week tussen 08.00 en 22.00 uur bellen. Zelfs op feestdagen zit de Ziggo helpdesk voor je klaar. Storingen en prangende vragen houden zich nu eenmaal niet aan de standaard kantoortijden.

https://www.klantenservicetelefoon.nl/