Allround Administratief Bediende – regio Roeselare

administratief bediende roeselare

Functie

Roeselare, actief in verschillende domeinen, is een snelgroeiende KMO en zoekt momenteel een volledig gamma administratief bedienden (M / V / X).

Het bedrijf heeft gemakkelijk vervoer.

Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende taken en kun je indien nodig door de tijd groeien. Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van eerstelijnstelefoons en klanten en leveranciers;
  • U bent klaar om te citeren;
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van het contract;
  • De tijd dat u met medewerkers omgaat;
  • U verwerkt het verzoek;
  • Je bent verantwoordelijk voor het scannen en sorteren van documenten;

Ten slotte ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van de verzekeringsdocumenten.

Aanbod

Bovengenoemde functies zijn fulltime functies gericht op vast dienstverband.

Jouw profiel

De kwalificaties die vereist zijn voor deze functie zijn:

  • Je hebt twee jaar ervaring opgedaan in vergelijkbare functies;
  • Je hebt een bachelordiploma;
  • Je hebt een goede kennis van het Frans;
  • U bent begonnen, het werk is zeer nauwkeurig;
  • U kent het softwarepakket MS-Office heel goed.

Opnemen, sorteren, stempelen, samenstellen en beheren van bestandsgegevens, gegevens bijwerken, aangiften of herinneringen controleren, personeel verwelkomen en hun verzoeken bevestigen, documenten coderen, archiveren en archiveren, oproepen aannemen en doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartner om berichten op te schrijven

Professionele (concentratie) bachelordiploma (PBA) 

https://www.administratieve-medewerker.be/p/administratief-bediende-taken-en-skills.html